Rossi

Rossi

onsdag 22. april 2009

Trening 21.april Hokksund

Da hadde vi vår første "vanlige" trening i Hokksund igår. Var litt spent på hvor våkne og "med" vi var begge to, da det ble vår 4.treningsdag på rad -hvorav jeg har vært kjempefornøyd med innsatsen alle disse dagene! Etter at Wenche hadde sett video fra en av treningene våre fra ridehallen på Skui -hvor jeg gang på gang ikke klarte den ene kombinasjonen vi hadde satt opp fra Siliva-kurset (kom stadig på etterskudd ned mot slalåminngang -og så ingen annen mulighet enn å enten bremse farta eller stoppe opp helt foran slalåm og miste fart dèr) Wenche hadde derimot et annet forslag til føring litt tidligere i kombinasjonen, som hun mente ville løse vårt "problem" lenger ned mot slalåm`n. Dette måtte jo derfor prøves ut! ;-)

Jeg hadde derfor satt opp denne banen på treninga igår, som vi prøvde et par forskjellige kombinasjoner av -begynte med denne som vi skulle "teste ut".
Kan se video fra dette her: http://www.youtube.com/watch?v=56LRVs19Rgc
Synes dette fungerte bedre enn det vi hadde gjort tidligere -og artig at jeg nå kan variere litt mer mellom forskjellige føringer -da han er veldig flink til å være oppmerksom og følge meg på det jeg gjør -spesielt når jeg klarer å ikke si og rope så mye.. hehe

Wenche hadde også et "prøveprosjekt" på en føring i siste kombinasjon som var både oppfinnsom og effektiv! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar