Rossi

Rossi

mandag 18. mai 2009

Trening 18.mai

Beate var desverre syk idag, så dagens trening ble "egentrening" med en kombinasjon vi har brukt tidligere -men med noen andre måter å gå den på. Så litt trist ut med været, men ble heldigvis aldri noe ordentlig ut av regnværet som hele tiden hang over oss.. litt duskregn skader ingen ;-)

Ble en veldig bra trening -hvor jeg er kjempefornøyd med både fokus og fart! En stund siden jeg har brukt godbiter, men brukte det litt bevisst innimellom idag (fiskepudding var VELDIG populært). Dette i kombinasjon med leker -ble veldig positivt. I tillegg utrolig fornøyd med at jeg endelig klarte å både fortsette som om ingenting hadde skjedd -der hvor jeg viste feil retning/hinder og Rossi fulgte det jeg viste.. Fikk noen kommentarer på om jeg hadde briefet feil -men kunne raskt konstatere at neida: det VAR helt feil -men Rossi gikk "riktig" slik som jeg viste -og jeg var derfor kjempefornøyd og roste han!! Må jeg bare klare å fortsette sånn..hehe ;-)
Trente også litt bevisst i pausene/oppvarmingen -på å sende Rossi rundt og bak meg -og dette følger han nå kjempebra! Skal trene litt mer på dette ved enkle kombinasjoner her hjemme -så får vi ta fram kombinasjonen fra igår om en liten stund igjen, og prøve de forskjellige "variantene" av dette også -slik som vi fikk testet ut med Vip.

Så, selv uten instruktør idag -veldig fornøyd med en bra trening!! Og -gleder oss til ny trening igjen i Hokksund imorgen ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar