Rossi

Rossi

mandag 20. april 2009

Utetrening på ytterkollen!

Endelig var snøen gått også i drammen og klart for årets første utetrening på ytterkollen. Var litt spent siden vi både skulle bytte gruppe fra rekrutt til klasse1 -samt at vi skulle få ny instruktør -Beate Harms. Møtte opp i gooood tid for å både få oss en tur i området der igjen, samt hilse litt på gamle kjente fra rekruttgruppa -fikk også lekt litt løs med Ronja som han virkelig har sjarmert.. Fikk brent av litt "overskuddskrutt" der før treninga..hehe..

Kjenner jo Beate litt fra treningene og kurs i Bærum/Skui og hørt SÅÅÅ mye bra -så hadde kjempeforventninger til treninga -og ble ikke skuffet!! Hadde satt opp en full og stor klasse2 bane med det meste av hinder -for å få dannet seg et inntrykk av de forskjellige hundene -for så å få lagt en riktig og individuell trening for alle -ut ifra hva vi trenger å trene mer på. Vi har jo trent litt...i det siste -så var litt spent på hvordan motivasjonen og fokuset ville være idag -men det var både en gira, motivert og fokusert gutt jeg hadde med meg! Kjempegøy!! Første runden var veldig bra -med bl.a. en flott slalåminngang (hvor jeg fulgte opp også helt til slutten!) samt bra fart. Andre runde ble jeg hengende litt feil og bak et par steder -som førte til at jeg kom feil med føringer og fikk han over på andre hinder.. men heldigvis var Beate (som også Wenche er) flink til å få meg fokusert med å skulle fortsette videre bare..har lett for å "dette" litt selv av egne feil -så trenger å få denne påminnelsen om å bare kjøre på videre!

Alt i alt en veldig ålreit første start på Ytterkollen -og med en instruktør som er såå gira og motivert, må jeg bare si at jeg er utrolig heldig framover som får både så mange og utrolig bra treningsmuligheter!! Gleder meg allerede til trening igjen imorgen -i hokksund med Wenche & co! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar