Rossi

Rossi

torsdag 14. oktober 2010

Askim 19.sept

Har blitt litt tid siden siste blogging nå -så får ta en liten sjau nå:
Søndagen i Askim, var jeg til en forandring veeldig spent før første løp.. hadde nemlig bestemt meg for å ta opp Rossi til kl.3 (etter å ha hatt nappene vi trengte en stund nå) Har imidlertid ventet litt ekstra pga han har variert veldig i fokus og fart -både på treninger og konkurranser. Tippet jo helt på Nes-stevnet pga løpetid på "favorittdama" hans..

Hoppløpet har jeg desverre ikke film av -men ble med oss som de fleste andre..en disk.

Agilityløpet kom vi oss -til tross for litt drøye svinger et par steder (som skyldes for sen handling fra meg..) -greit igjennom banen med unntak av et kjedelig riv like før slutt.. Men, likevel en flott klasse3 debut med en 2.plass ;-)

Avsluttet dagen med åpen hopp. Her klarte vi oss feilfritt gjennom banen -og endte på en fin 3.plass. Så -med veldig uvante nerver igjen nå -er jeg veldig fornøyd med vårt debutstevne i kl.3! ;-)

1 kommentar: